Τρίτη 23 Ιανουαρίου
Γλώσσα
1) Δημιουργία ενός χαϊκού για τα παιδιά των ομάδων 1,4,5
2) Στο πορτοκαλί γράψε 5 προτάσεις με άτονες προσωπικές αντωνυμίες.
Π.χ. Τον είδα από μακριά, αλλά δεν μπόρεσα να του μιλήσω.
3) Πολύ καλή ανάγνωση Β.Μ. σ. 27-28
4) Αντιγραφή 2η παρ. από "Ήταν ....αστέρια", 3 φορές
5) Ορθογραφία
Μαθηματικά
1) Στο πράσινο τετράδιο λύνω κάθετα τους παρακάτω πολλαπλασιασμούς:
28Χ13 51Χ29 23Χ40 72Χ14 66Χ18
2) Φυλλάδιο 1 σελίδα (όχι τη σελίδα που έχει τις δοκιμές)
Ιστορία: Οι Αχαιοί στην Τροία
και τις αντίστοιχες ασκήσεις από το Τ.Ε της Ιστορίας σελ. 26 (1,2,3)
Γλώσσα
1) Δημιουργία ενός χαϊκού για τα παιδιά των ομάδων 1,4,5
2) Στο πορτοκαλί γράψε 5 προτάσεις με άτονες προσωπικές αντωνυμίες.
Π.χ. Τον είδα από μακριά, αλλά δεν μπόρεσα να του μιλήσω.
3) Πολύ καλή ανάγνωση Β.Μ. σ. 27-28
4) Αντιγραφή 2η παρ. από "Ήταν ....αστέρια", 3 φορές
5) Ορθογραφία
Μαθηματικά
1) Στο πράσινο τετράδιο λύνω κάθετα τους παρακάτω πολλαπλασιασμούς:
28Χ13 51Χ29 23Χ40 72Χ14 66Χ18
2) Φυλλάδιο 1 σελίδα (όχι τη σελίδα που έχει τις δοκιμές)
Ιστορία: Οι Αχαιοί στην Τροία
και τις αντίστοιχες ασκήσεις από το Τ.Ε της Ιστορίας σελ. 26 (1,2,3)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου